CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM_Musteri_Iliskileri_Yonetimi

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi
CRM modülü ile müşteri ilişkilerinizi kusursuz yönetin. Pazarlama aktivitelerinden başlayarak faaliyetlerinizi kontrol altına almanızı sağlar. Müşterilerinizi potansiyel pozisyonundan aktif müşteri adımına kadar yönetebilmenizi ve geri bildirimlerinizi takip etmenizi sağlar. Daha sonra yapılan görüşmeleri adım adım programa girerek müşterilerinize teklifler oluşturabilirsiniz. Oluşturacağınız tekliflerin takibini, müşteri bazlı anketlerin oluşturulmasını, potansiyellerinize zamanında ve söz verdiğiniz gibi cevap verebilmenizi sağlayabilirsiniz.


Çağrı Yönetimi
Telefon yada diğer iletişim araçları ile size ulaşan müşterilerinizle yaptığınız görüşmeleri saklamayı sağlar. Görüşme sonrasında, teklif ya da arama nedenlerine bağlı olarak bakım ya da ziyaret planlarınızı hazırlamanıza yardımcı olur. Müşteri anketlerinizi düzenli olarak yaparak müşteri memnuniyetini kolayca sağlayabilirsiniz.


Pazarlama Aktiviteleri Yönetimi
Radyo, televizyon, billboard ya da internet üzerinde kampanyalarınızı ve tanıtım faaliyetlerinizi bütçelendirerek hazırlamanızı sağlar. Daha sonra da gerçekleşen rakamlar ile hedeflerinizi kontrol edebilirsiniz.


Satış Aktiviteleri Yönetimi
Müşteri tanıtım ziyaretlerinizi ve satış gücünüzün görüşme süreçlerini adım adım takip etmenizi sağlar. Kaybedilen veya kazanılan satışlarınızı dönemsel olarak kontrol ederek yeni satış yöntemleri geliştirebilirsiniz.