Zaman, emek ve para gibi en değerli işletme kaynaklarınızı ayırarak satın aldığınız ve uygulamaya geçirdiğiniz Yazılım ve Erp projelerinizin güncelliğinin korunması ve sisteminizin sorunsuz bir şekilde çalışmaya devam etmesi için her zaman profesyonel bir desteğe ihtiyaç duyacaksınız.

Yazılım projesi hayata geçirildikten sonraki süreçte, kullanıcıların desteklenmesi, değişen koşullara göre gelişen yeni iş süreçlerinin analizi, kurgulanması ve uyarlanması, ek taleplerin yönetilmesi gibi süreçler Bilgipark Yazılım Destek Hizmet Ekibi tarafından yürütülmektedir. Müşteri ihtiyaçlarına her daim cevap verilmesi prensibiyle geliştirilen model ile müşterilerin kesintisiz profesyonel destek ve yardım hizmeti almaları sağlanır.

Müşterilerin ihtiyaçlarına göre uzak bağlantı ve yerinde destek hizmeti gibi modellerden biri seçilerek uygun modelin uygulanmasıyla müşterilere profesyonel destek hizmeti sunularak “Destek Hizmet Paketi” ile müşterilere profesyonel destek hizmeti sağlanır. Geliştirlen Destek Platformu ile müşterilerin uygulama, geliştirme, çağrı desteği, teknik destek gibi tüm süreçler anlık takip edilerek dünya standartlarına hizmet kalitesi ile destek sunulur.

Lisans Güncelleme ve Destek hizmetleri ile; sistemi izleme, doğru ve hızlı bilgi alma, gelişmelerden haberdar olma, gerektiğinde danışmanlık hizmeti alma gibi imkanlara sahip olacaksınız. Ayrıca; kullanıcıların değişmesi, iş süreçlerinin değişmesi gibi durumlarda zaman zaman gereksinim duyabileceğini Eğitim, Raporlama, Uyarlama, Özel Yazılım hizmetlerini de daha uygun ücretlerle edinme avantajına sahip olacaksınız.

Lisans Güncelleme Hizmetleri

Günümüzde teknoloji, yazılım ve buna bağlı iş süreçleri sürekli gelişmektedir. Bir yazılımdan en üst düzeyde fayda elde edilebilmesi için, yazılımın güncel olması ve yasal mevzuatın yakından takip edilmesi gerekmektedir. BİLGİPARK, hem bu değişiklikleri zamanında ve doğru bir içerikle kullanıcılarına sunmak, hem de gelişen teknolojiye uyum sağlamak amacıyla, geniş bir geliştirme, destek ve danışman ekibi ile çalışmaktadır.

BİLGİPARK, kullanıcılarının her zaman uygun fiyata en güncel yazılımı kullanarak hem günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalamalarını hem de mali ve finansal mevzuata uyum sağlamış bir yapıda olmalarını desteklemektedir. BİLGİPARK’ın sunduğu yazılım ürünlerinde yapılan tüm güncellemeler, mevzuatla ilgili değişiklikler ve hata giderici sürümler Lisans Güncelleme Sözleşmesi bulunan kullanıcılara sunulmaktadır.

Sürekli gelişen teknoloji, yasal yenilikler ve en önemlisi kullanıcılarımızdan gelen talepler doğrultusunda eklenen yeni özellikler ile her zaman en güncel iş çözümleri ile çalışmak için Lisans Güncelleme Hizmetimizden yararlanmanızı önermekteyiz.

Telefon Destek:

Bu hizmet kapsamında kullanıcılara basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur ve gerekli olduğunda doküman gönderilir. Kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen sorun ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek amacıyla sunulan bu hizmetten kurulum sonrası ilk altı ay sonrası tüm kullanıcılarımız ücretsiz, sonrasında ise Sözleşme yapan her müşterimiz  yararlanma hakkına sahip olmaktadır.

Online Uzaktan Destek:

Telefonla anlaşılamayan konu yada sorunların tespit edilmesi amacıyla yapılmaktadır.

Uzaktan erişimle kullanıcı bilgisayarına yada gerekli hallerde ana sisteme bağlanılarak destek hizmeti verili. Müşterilerimiz Uzaktan Online Destek aldıklarında zamandan tasarruf ettiği gibi yol ve şehir dışı müşterilerimiz konaklama gibi masraflardan da tasarruf etmektedirler.

Yerinde Destek ve Eğitim:

Uzaktan Online destek  yada telefon ile çözülemeyen sorunların yerinde çözümü ile kullanıcı eğitimleri ve periyodik yerinde ziyaret hizmetlerimizi kapsamaktadır. Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme yönelik çalışma yapılır.

7/24 Acil Destek Hattı:

Üretim ve Mağazacılık gibi anlık operasyonların aksamadan yürütülmesi gereken sektör müşterilerimizin ihtiyaç duyduğunda mesai saatleri dışında da ulaşabildiği acil destek hattı hizmetidir.

Veri Bakım Hizmeti

  • Data üzerinde herhangi bir nedenle meydana gelen bozulmaların tespiti ve düzeltilmesi amacıyla Bilgipark Veri Yönetim Uzmanlarınca verilen hizmettir.  Bu hizmet sorunun türüne ve kapsamına göre uzaktan online bağlantı yada yerinde ziyaret ile verilebilmektedir.
  • Veri güvenliği hizmet sözleşmesi bulunan müşterilerimize verdiğimiz, Yedeklerin kontrolleri ve harici ortama alınması, Veritabanı güvenliği ve veritabanı kayıp risk yönetimi hizmetlerdir.

Eğitim Hizmetleri

BİLGİPARK, müşterilerine sunduğu çözümlerin yüksek performansla çalışması için standart ve ileri düzey eğitimler vermekle birlikte, ileri düzey raporlama, sql, axess, exel ve raporlama araçları alanlarındada kullanıcılara ihtiyaçlara göre özel eğitimler vermektedir.

LİSANS BAKIM VE DESTEK HİZMETLERİ DESTEK SEVİYELERİ

TEMEL DESTEK

TÜM MÜŞTERİLERE

GELİŞMİŞ DESTEK

DESTEK SÖZLEŞMELİ

PROJE DESTEK

PROJE MÜŞTERİLERİ

Kurulum ve Yapılandırma Kurulum ve Yapılandırma Kurulum ve Yapılandırma
Kullanıcı eğitimleri Kullanıcı eğitimleri Kullanıcı eğitimleri
Telefon desteği(İlk 6 ay) Telefon desteği Telefon desteği
Uzaktan bağlantı ile canlı destek (İlk 6 ay) Uzaktan bağlantı ile canlı Destek Uzaktan bağlantı ile canlı Destek
Sistem gereksinimleri danışma hizmeti Sistem gereksinimleri danışma hizmeti Sistem gereksinimleri danışma hizmeti
  Yerinde destek hizmeti Yerinde destek hizmeti
  Versiyon güncelleme hizmeti Versiyon güncelleme hizmeti
  Raporlama desteği Raporlama desteği
    Dinamik iş süreçleri analizi ile iş süreçlerinin sürekli sistemle uyumlu akışının sağlanması
    Doküman ve Video destekli, İş Süreçleri, Görev tanımları ve Prosedürlerin kullanıcılara eğitim ve oryantasyonu